ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: EWID. LUDNOŚCI - Rejestr Danych KontaktowychDrukuj informacjęSprawa: EWID. LUDNOŚCI - Rejestr Danych Kontaktowych

Szczegóły informacji

EWID. LUDNOŚCI - Rejestr Danych Kontaktowych

Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego

Ogłoszono dnia: 2020-12-21 14:16:56

Termin załatwienia

Niezwłocznie, po wprowadzeniu potwierdzającego kodu

Osoba kontaktowa

M. Karolczak, M. Witkowska, E. Bobińska,

Miejsce załatwienia

Aleja Niepodległości 2


pokoje C.1, C.2

Telefon kontaktowy

68 457 61 04, 68 457 61 03, 68 457 61 06

Adres e-mail

Sposób załatwienia

W urzędzie:
Czynności  są wykonywane osobiście, tylko przez osoby pełnoletnie.
Kolejność czynności.
  1. Złożenie wniosku o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych w urzędzie.
  2. Potwierdzenie swojej tożsamości poprzez  przedstawienie urzędnikowi swojego dowodu osobistego lub paszportu.
  3. Przekazanie urzędnikowi swoich danych kontaktowych – numer telefonu komórkowego i/lub adres email.
  4. Potwierdzenie danych kontaktowych, które wprowadził urzędnik.
Przez internet:

Miejsce odbioru

Nie dotyczy

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych z RDK. 
  2. Dowód osobisty lub paszport,
  3. Telefon komórkowy. 

Czas realizacji

Niezwłocznie po wprowadzeniu potwierdzającego kodu.

Opłaty

Bez opłat

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy 

Uwagi

Rejestr Danych Kontaktowych to baza pozwalająca na szybki kontakt administracji publicznej z obywatelem. Pozwala na powiadomienie o:
  • dokumentach gotowych do odbioru, 
  • rozpatrzeniu złożonych wniosków, 
  • potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w  sprawach  prowadzonych w urzędach.
RDK nie będzie używane do rozsyłania informacji marketingowych ani reklam, ale wyłącznie do informowania o sprawach bezpośrednio dotyczących obywatela. Dane kontaktowe przekazane do RDK w każdej chwili można zmienić albo usunąć.
Wszystkie informacje dotyczące procedury wprowadzania danych do RDK znajdują się w linku poniżej:

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r.  o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne   (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
H. Dybka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-21 14:16:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-21 14:16:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-06-14 11:38:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1062 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony