Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lubsku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacja o zakresie działalności Urzędu

Szczegóły informacji

Tekst łatwy do czytania i zrozumienia (ETR)

Informacja ogłoszona dnia 2023-06-01 09:26:33 przez Sebastian Górski

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o Urzędzie Miejskim w Lubsku w języku łatwym do czytania ETR (Easy to Read)
ikonki, piktogramy
Urząd Miejski w Lubsku wykonuje zadania:
  • organizuje wybory np. do Sejmu i Senatu, samorządowe, wybory sołtysów,
  • wydaje dowody osobiste,
  • prowadzi spis firm w gminie,
  • prowadzi spis ludności w gminie,
  • prowadzi ewidencję wyborców
  • udziela ślubów cywilnych, wydaje akty zgonu, odpisy aktu cywilnego, rejestruje dzieci,
  • zajmuje się planowaniem przestrzeni w gminie,
  • zajmuje się sprawami z zakresu podatków i opłat lokalnych,
  • zajmuje się budżetem gminy,
  • zajmuje się ochroną środowiska i rolnictwem,
  • buduje i naprawia drogi,
  • buduje i remontuje budynki gminne,
  • prowadzi szkoły podstawowe, dotuje niepubliczne przedszkola i szkoły podstawowe,
  • pozyskuje fundusze zewnętrzne oraz przygotowuje strategie gminy,
  • zajmuje się promocją, kulturą i zdrowiem,
  • współpracuje z różnymi organizacjami.
Budżet gminy to roczny plan finansowy dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów.ikonki, piktogramy
 
Organami gminy są Rada miejska oraz Burmistrz. Ważną rolę pełni także Sekretarz i Skarbnik gminy. Zasady pracy urzędu określa regulamin organizacyjny, wydany przez Burmistrza w drodze zarządzenia.
Adres
Zdjęcie Ratusza Miejskiego w Lubsku
Główna siedziba znajduje się przy plac Wolności 1 w Lubsku.      
To jest budynek, w którym pracuje Burmistrz, Rada Miejska oraz urzędnicy.
 
Zdjęcie budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego w Lubsku
Budynek administracyjny Urzędu przy al. Niepodległości 2 w Lubsku.
To jest budynek, w którym znajduje się Biuro podawcze oraz urzędnicy.

Urząd czynny jest:
w poniedziałki 7.30 – 17.00
we wtorki, środy i czwartki 7.30 – 15.30
w piątki 7.30 – 14.00
Urząd jest zamknięty w soboty, niedziele i święta.
 
Urząd jest częściowo dostępny dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Wejście główne ikonki, piktogramy
Zdjęcie wejścia do łacznika C
To jest wejście do budynku administracyjnego Urzędu od parkingu przy ul. Konopnickiej.
Wejście jest przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ikonki, piktogramy
rodziców z dziećmi w wózkach,  ikonki, piktogramy    i seniorów. ikonki, piktogramy
Zdjęcie miejsc parkingowych
Przed wejściem do urzędu na parkingu dla interesantów znajdują się 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Przed tym budynkiem jest stojak na rowery.
W budynku znajduje się toalety dla niepełnosprawnych, w łączniku C znajdują się w lewym korytarzu po wejściu do budynku.  ikonki, piktogramy
 
Kontakt z pracownikami
faks numer: + 48 68 457 61 00
telefon numer: + 48 68 457 61 01
Adres email:
 
Załatwić sprawę w urzędzie, możesz przez: ikonki, piktogramy
Napisać pismo i wysłać je na adres: Urząd Miejski w Lubsku, Plac Wolności 1, 68-300 Lubsko
Napisać pismo i przynieść je na Dziennik Podawczy, al. Niepodległości 2, łącznik (budynek C) w godzinach pracy urzędu
Napisać wiadomość mailową i wysłać ją na adres:
Napisać pismo i wysłać za pomocą platformy ePUAP: epuap.gov.pl, adres elektronicznej skrytki podawczej na ePUAP, Urzędu Miejskiego w Lubsku: /1e408uxblm/skrytka
Przyjść do Urzędu osobiście
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
S.Górski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-01 09:26:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Górski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-01 09:26:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sebastian Górski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-01 10:45:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
244 raz(y)