PGKiM Sp. z o.o.
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
INFORMACJE wprowadzone na podstawie Pisma : DP-739/05 z dnia 01.04.2005 ----------------------------------------------------------------------------------
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: -0001-11-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 0000-00-00 00:00:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: A. Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2005-04-20 09:33:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: A. Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-01-12 12:39:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 14651 raz(y) |
DANE PRZENIESIONO Do ARCHIWUM WIADOMOŚCI : 18.04.2005 PGKIM - informacje ogólne
DANE PRZENIESIONO Do ARCHIWUM WIADOMOŚCI : 18.04.2005 PGKIM - informacje ogólne
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp. z o.o.
68-300 Lubsko ul. XX-lecia 3
tel./fax (0-68) 457-77-00
1. Dane podmiotu:
- status prawny lub forma prawna
Rada Miejska w Lubsku na podstawie Uchwały Nr XXXII/172/97 z dnia 30.06.1997r. dotyczącej przekształcenia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku w spółkę dokonała wyboru rodzaju spółki tj. spółki z ograniczoną odpowiedzialnością a Zarząd Miasta Lubsko – działając zgodnie z ustawą (z dnia 20 grudnia 1996r. o gospodarce komunalnej Dz. U. Nr 9/97 poz. 43 z późn. zm., z dnia 08.03.1990r. o samorządzie terytorialnym Dz. U. Nr 13/96 poz. 74 z późn. zm., z dnia 30.08.1996r. o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych Dz. U. Nr 32/97, oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07.03.1997r. Dz. U. Nr 22/97 poz. 114) ustalił dla Spółki akt założycielski.
- organizacja oraz przedmiot działalności i kompetencji
Schemat organizacyjny (w załączeniu).
Spółka została wpisana do rejestru spółek handlowych pod pozycją RH-B Nr 3105 i funkcjonuje od 01 października 1998r.
Spółka realizuje takie zadania jak:
- organy podmiotu oraz osoby sprawujące w nich funkcje oraz ich kompetencje
Akapit nr 2 - brak tytułu
1. |
Zgromadzenie
|
Bogdan
Bakalarz |
Burmistrz Miasta Lubsko |
|
|
|
|
2. |
Rada Nadzorcza
|
1. Sławomir Jasiński |
Przewodniczący |
|
|
2. Eugeniusz Niemczyk |
Z-a przewodniczącego |
|
|
3. Irena Pysz |
Sekretarz |
|
|
4. Walenty Heinemann |
Członek |
|
|
5. Zbigniew Wolny |
Członek |
|
|
|
|
3. |
Zarząd Spółki
|
1. Eugeniusz Burda |
Prezes Zarządu |
|
2. Czesława Czukin |
Członek Zarządu |
|
|
|
|
|
|
Z-ca
Dyrektora ds. Technicznych
|
Elżbieta Banaś |
|
Akapit nr 3 - brak tytułu
ZAKŁADY |
|||
|
|||
ZAKŁAD
WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI |
|||
Kierownik
zakładu Urszula
Marcul |
|||
ZAKŁAD
ENERGETYKI CIEPLNEJ |
|||
Kierownik
zakładu
Zbigniew Tymofiejew |
|||
ZAKŁAD
USŁUG KOMUNALNYCH I TRANSPORTU |
|||
Kierownik zakładu Jerzy
Balicki
|
|||
|
-
Oczyszczanie miasta, wywóz nieczystości stałych i płynnych |
Borys Beata |
|
|
-
Składowisko odpadów komunalnych |
Nowak Mariusz |
|
|
- Transport, warsztat |
Trąd
Edmund |
|
ZAKŁAD GOSPODARKI
MIESZKANIOWEJ
|
|||
Kierownik
zakładu
Andrzej Rapiej
|
|||
|
-
Dział Obsługi |
Kuka Jadwiga |
|
|
|
Daszkiewicz Jacek |
|
|
|
Kiełek Andrzej |
|
|
-
Sekcja ds. Wspólnot Mieszkaniowych |
Piróg Elżbieta |
|
|
-
Sekcja Remontowa |
Geisler Krystyna |
|
|
|
Florjanowicz Jarosław |
|
|
|
|
|
DZIAŁY
|
|||
|
|||
DZIAŁ INWESTYCJI, WYKONAWSTWA I GOSPODARKI MATERIAŁOWE |
|||
Kierownik
Bożena Sawicz-Zabłocka
|
|||
DZIAŁ
KSIĘGOWOŚCI
|
|||
Kierownik
Urszula Kadłubowska-Wagner |
Akapit nr 4 - brak tytułu
- struktura własnościowa podmiotu oraz majątek, którym dysponujeSpółka jest jednoosobową Spółką Gminy Lubsko.
Kapitał zakładowy Spółki na mocy Ustawy z dnia 20 grudnia 1996 roku o gospodarce komunalnej (Dz. U. Nr 9 z 1997r. poz. 43 z późn. zm.) wynosi obecnie 5.396.000,00 zł.
Na powyższą wartość Gmina wniosła aportem budynki i budowle, środki trwałe i przedmioty nietrwałe, a także inne wartości niematerialne:
- działki oznaczone numerami 39/3L, 39/6L, 39/7L, 40/4L i 40/5L o łącznej powierzchni 11.383m2 (stacja uzdatniania wody wraz z siedmioma studniami głębinowymi - Glinka Górna),
- działki oznaczone numerami 283/5, 283/6 i 284/4 o łącznej powierzchni 660m2 przy ul. Konopnickiej 1B (budynek administracyjno –gospodarczo –warsztatowy),
- działka oznaczona numerem 8 o powierzchni 1.974m2 (budowla pełniącą rolę zbiornika wyrównawczego wody pitnej przy ul. Złotej),
- działka oznaczona numerem 466/2 i 470/1 o łącznej powierzchni 3.569m2 (budynek byłej kotłowni i administracyjno-warsztatowy przy ul. Żeromskiego 1),
- działka oznaczona numerem 163/43 o powierzchni 245m2 (budynek kotłowni przy ul. Głowackiego 9),
- działka oznaczona numerem 96/58 o powierzchni 540m2 (budynek kotłowni przy ul. Łąkowej 40),
- działka oznaczona numerem 346/1 o powierzchni 6.029m2 (budynek administracyjno-socjalny z kotłownią, budynek warsztatowo-garażowy, wiaty obudowane z garażami przy ul. Traugutta 3),
- działka oznaczona numerem 93/24 o powierzchni 347m2 (budynek socjalno –magazynowo -garażowy przy ul. Złotej – składowisko odpadów),
- baza magazynowa wraz z zapleczem, własna zakładowa stacja paliw itp. zlokalizowana na działkach oznaczonych numerami:
- 264/1 o powierzchni 7.515m2 - przy ul. XX-lecia 3,
- 267 o powierzchni 890m2 - przy ul. Gazowej,
- 263 o powierzchni 524m2 - przy ul. XX-lecia 1 (udział 17/100).
- działka oznaczona numerem 522 o powierzchni 26.475m2 (budynek biurowo-magazynowy i budynek po byłej kotłowni przy ul. Reymonta 1).
2. Informacje o zasadach funkcjonowania, w tym o:
- tryb działania władz i ich jednostek organizacyjnych
Podporządkowanie określone zostało w regulaminie organizacyjnym i zależność odzwierciedla schemat organizacyjny. Rada Nadzorcza ma obowiązek odbywania posiedzeń co najmniej raz na kwartał.
- tryb działania w zakresie działań publicznych
Działalność prowadzona jest w ramach obowiązujących Uchwał i tak:
- Uchwała Nr XXXV/266/01 Rady Miejskiej w Lubsku z dnia 30.11.2001r. z późn. zm. w sprawie ustalenia górnych stawek opłat za wywóz komunalnych odpadów stałych i płynnych oraz za unieszkodliwienie komunalnych odpadów stałych.
- Uchwała Nr XVIII/99/95 Rady Miejskiej w Lubsku z dnia 28.12.1995r. z późn. zm. w sprawie czynszów regulowanych za lokale mieszkalne.
- Uchwała Nr III/19/02 Rady Miejskiej w Lubsku z dnia 05.12.2002r. w sprawie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków miasta Lubsko.
oraz w ramach obowiązujących Ustaw i tak:
- Ustawa z dnia 10.04.1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 54, poz. 348 z późn. zm.),
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 12.10.2000r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz zasad rozliczeń w obrocie ciepłem (Dz. U. Nr 96, poz.1053),
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 11.08.2000r. w sprawie szczegółowych warunków przyłączenia podmiotów do sieci ciepłowniczych, obrotu ciepłem, świadczenia usług przesyłowych, ruchu sieciowego i eksploatacji sieci oraz standardów jakościowych obsługi odbiorców (Dz. U. Nr 72, poz. 845)
- Ustawa z dnia 07.06.2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. Nr 72, poz. 747),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2002r. w sprawie określania taryf , wzoru wniosku o zatwierdzenie taryf oraz warunków rozliczeń za zbiorowe odprowadzanie ścieków (Dz. U. Nr 26, poz. 257) i inne normujące sprawę dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
- Ustawa z dnia 18.07.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 115, poz. 1229)i inne niezbędne do przestrzegania przez Spółkę, a także odpowiednich koncesji, zezwoleń, decyzji i regulaminów.
- działalność w zakresie gospodarki budżetowej i pozabudżetowej
nie dotyczy
- sposób stanowienia aktów publicznych
nie dotyczy
- sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Poprzez dziennik podawczy sekretariatu z adnotacją skierowaną do odpowiedniej jednostki – złożone pisemnie.
Ponadto ustnie w każdym czasie.
- prowadzone rejestry, ewidencja i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych
Przedsiębiorstwo dysponuje zakładowym archiwum akt osobowych i dokumentacji płacowej oraz dodatkowo prowadzone są wewnętrzne rejestry w poszczególnych zakładach i działach. Dane przechowywane i udostępniane są zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Informację udostępnił
Prezes Zarządu
Eugeniusz Burda
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2003-07-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2003-07-24 09:15:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: S.Górski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2003-06-05 12:01:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: A. Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-01-12 12:39:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 15172 raz(y) |