ˆ

Ogłoszenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

DECYZJE PODATKOWE

Akapit nr 1 - brak tytułu

kopertyOd 22 stycznia 2022 r., pracownicy Urzędu Miejskiego w Lubsku będą doręczali podatnikom decyzje podatkowe.
Zgodnie z art.  144 §  1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa organ podatkowy doręcza pisma:
- za pokwitowaniem, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, pracowników urzędu obsługującego ten organ, funkcjonariuszy celnych lub upoważnionych pracowników innego organu podatkowego, lub przez organy lub osoby uprawnione na podstawie odrębnych przepisów,
 
Decyzje doręczane będą od poniedziałku do soboty w godz. 9:00-19:00
Doręczyciele – pracownicy Urzędu - nie pobierają żadnych kwot pieniężnych, mają jedynie dostarczyć przesyłkę.
Na żądanie podatnika doręczyciele zobowiązani są do okazania legitymacji służbowej.
Osoby odbierające decyzje proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
Urzędnik może zostawić przesyłkę u sąsiada jeśli ten zobowiązał się do przekazania jej adresatowi.
W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu.
Akcja potrwa do 28 lutego 2022 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
E.Mijalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-21 09:48:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Górski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-21 09:48:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-25 08:49:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2749 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dodatkowe polowanie zbiorowe w sezonie łowieckim 2021/2022 odbędzie się w terminie: 19.02.2022 r. rozpoczęcie o godz. 7:30, zakończenie o godz. 18:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

OBWIESZCZENIE
Burmistrz Lubska podaje do publicznej wiadomości, że na terenie obwodów łowieckich nr 138, 184 oraz 185 odbędzie się dodatkowe polowanie zbiorowe organizowane przez Koło Łowieckie „Bór” w Zielonej Górze.
Dodatkowe polowanie zbiorowe w sezonie łowieckim 2021/2022 odbędzie się w terminie: 19.02.2022 r. rozpoczęcie o godz. 7:30, zakończenie o godz. 18:00
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
DB
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-20 15:20:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Górski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-20 15:20:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-25 08:49:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1881 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informujemy, że od dnia 24 stycznia 2022 r. do dnia 26 stycznia 2022 r. Kasa Urzędu będzie nieczynna.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informujemy, że od dnia 24 stycznia 2022 r. do dnia 26 stycznia 2022 r. Kasa Urzędu będzie nieczynna.
 
Za utrudnienia przepraszamy
 i przypominamy, że wszelkich płatności można dokonywać na rachunki bankowe Urzędu:
  • podatki i opłaty - indywidualne rachunki bądź rachunek główny Gminy Lubsko -  42 1020 5402 0000 0502 0267 7714
  • zwroty zasiłków - nr  53 1020 5402 0000 0802 0267 7854
  • wadia -  nr 55 1020 5402 0000 0202 0267 7821
  • zwroty alimentacyjne – nr 63 1020 5402 0000 0402 0267 7870.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
AK
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-20 15:04:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Górski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-20 15:04:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-25 08:51:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1755 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór wniosków na realizację usługi związanej z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Lubsko.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Lubska ogłasza nabór wniosków na realizację usługi związanej z usuwaniem azbestu  i wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Lubsko. Nabór wniosków odbędzie się w terminie do dnia  04 marca 2022 r.
Dofinansowaniem objęte będą koszty związane z demontażem i zabezpieczeniem, transportem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest. Dofinansowanie nie będzie obejmować kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.   
Osoby zainteresowane uzyskaniem wsparcia przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest  powinny złożyć kompletny wniosek wraz z wymaganymi załącznikami w Urzędzie Miejskim w Lubsku, pl. Wolności 1 (punkt obsługi interesanta).
Formularz  wniosku dostępny jest w Urzędzie Miejskim w Lubsku, pl. Wolności 1 (punkt obsługi interesanta) oraz do pobrania ze strony internetowej www.lubsko.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Lubsku, ul. Powstańców Wlkp. 3 (pok. 26 i 24)  lub pod nr tel. 68 457 62 26, tel. 68 457 62 88.
Uwaga: Nie dotyczy osób, które złożyły wniosek w 2021 r. a azbest z nieruchomości nie został odebrany!
 
 
                                                                                                                                             Urząd Miejski w Lubsku
                                                                                                                                             Wydział Gospodarki  Komunalnej i Ochrony Środowiska
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A.Pietrus
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-20 09:19:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Górski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-20 09:19:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-25 08:50:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2132 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

XLII sesja zwyczajna Rady Miejskiej w Lubsku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uprzejmie zapraszam na XLII sesję zwyczajną Rady Miejskiej w Lubsku, która odbędzie się w dniu 27 stycznia 2022 r.  Początek obrad o godz. 8:30 w sali budynku przy al. Wojska Polskiego 2a w Lubsku (I piętro).
 
Porządek sesji:
  1. Otwarcie sesji.
  2. Sprawozdanie z prac Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
  3. Gminny system gospodarki odpadami komunalnymi.
  4. Informacja przewodniczących komisji Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIX/291/21 w sprawie regulaminu określającego zasady wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach,      dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubsko.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji w sprawie zakazów i innych działań związanych z pandemią Covid-19.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały budżetowej Gminy Lubsko na rok 2022.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubsko na lata 2022-2036.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VIII/53/19 Rady Miejskiej w Lubsku w sprawie poboru podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego w drodze inkasa.
  10. Interpelacje i zapytania radnych.
  11. Interpelacje i zapytania sołtysów.
  12. Sprawy różne.                      
  13. Zakończenie sesji.
 
Przewodniczący Rady Miejskiej 
 /-/ Artur Bondarenko
 
W związku z rozprzestrzenianiem się zachorowań na koronawirusa, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich uczestników posiedzenia prosimy o przestrzeganie środków ostrożności związanych z COVID- 19.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
G. Hładkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-18 13:17:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-18 13:17:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-18 13:17:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3727 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Komunikat dla przedsiębiorców posiadających zezwolenia na sprzedaż alkoholu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Przypominamy przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych o konieczności złożenia oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych za rok 2021 w punktach handlowych i gastronomicznych oraz  dokonania opłaty I raty za korzystanie z zezwoleń w 2022 roku - w terminie do dnia 31 stycznia 2022 r.
Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych należy złożyć w  Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Lubsku, Plac Wolności 1, pokój nr 2.   
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
S. Urban
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-17 08:56:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-17 08:56:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-17 08:56:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3462 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Jakość wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi z wodociągów publicznych

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
D. Borkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-12 14:35:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-12 14:37:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-02 12:51:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2230 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Stawki podatkowe w 2022 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

  1. Podatek od nieruchomości - zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Lubsku nr XV/116/19 z dnia 29 listopada 2019 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku 2020.
  1. Podatek od środków transportowych - zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Lubsku nr III/11/18 z dnia 7 grudnia 2018 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych w 2019 r.
  1. Podatek rolny 
  • dla gruntów gospodarstw rolnych (powyżej 1 ha) – 153,70 zł od 1 ha przeliczeniowego gruntów, co stanowi równowartość pieniężną 2,5q żyta
  • dla pozostałych gruntów rolnych (poniżej 1 ha) – 307,40 zł od 1 ha fizycznego gruntów, co stanowi równowartość pieniężną 5q żyta.
  1. Podatek leśny46,70 zł od 1 ha, co stanowi równowartość pieniężną 0,220 m3 drewna, obliczaną według średniej ceny sprzedaży drewna uzyskanej przez nadleśnictwa za pierwsze trzy kwartały roku poprzedzającego rok podatkowy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
J. Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-03 13:20:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-03 13:20:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-09 15:22:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6775 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w ZGMK

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Nazwa i adres jednostki:
Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Lubsku ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 68-300 Lubsko
 
Stanowisko i miejsce w strukturze organizacyjnej:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
M. Dziopa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-31 09:23:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-31 09:23:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-31 09:23:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3298 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 59/w/2021 Burmistrza Lubska z dnia 16 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia dni wolnych od pracy w 2022 roku dla pracowników Urzędu Miejskiego w Lubsku za święta przypadające w soboty w 2022 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dla pracowników Urzędu Miejskiego w Lubsku, osób odbywających staż pracy i praktykę w Urzędzie Miejskim w Lubsku dzień 7 stycznia 2022 roku (piątek) ustala się dniem wolnym od pracy w zamian za dzień 1 stycznia 2022 r., który wypada w dzień wolny od pracy (sobota);

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Iwaniuch
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-17 10:38:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-17 10:39:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-10 13:40:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1315 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji