Ogłoszenia i komunikaty
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Informacja o podstawowej kwocie dotacji oraz statystycznej liczbie uczniów na rok 2022
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o podstawowej kwocie dotacji oraz statystycznej liczbie uczniów na rok 2022 Drukuj informację Informacja o podstawowej kwocie dotacji oraz statystycznej liczbie uczniów na rok 2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M. Drewniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-30 12:24:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-30 12:25:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-14 14:45:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2019 raz(y) |
Ocena jakości wody w kąpielisku Nowiniec
Załączniki
Pobierz dane XML Ocena jakości wody w kąpielisku Nowiniec Drukuj informację Ocena jakości wody w kąpielisku Nowiniec
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: D. Borkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-23 07:43:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-23 07:44:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-02 12:53:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1899 raz(y) |
Nowa lokalizacja MGOPS, ZGMK i części wydziałów UM
Akapit nr 1 - brak tytułu
Od 13.06.2022 w nowym budynku rozpoczynają swoją działalność:
Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym, wejście od strony Alei Niepodległości 2, część B, I piętro, pokoje 1.2 - 1.7
Od 14.06.2022 w nowej siedzibie działa:
Referat Spraw Społecznych (świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, KDR, dodatki mieszkaniowe) - parter pokoje C 3 i C4, wejścia od strony ul. Tkackiej lub M. Konopnickiej
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego (dowody osobiste, ewidencja ludności i działalność gospodarcza), parter, pokój C 1 i C 2, wejścia od strony ul. Tkackiej i ul. M. Konopnickiej (była SP 2)
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, wejście od strony Alei Niepodległości 2, część B, parter, pokoje: 0.1 - 0.9; I piętro, pokoje 1.8 i 1.9
Zmianie uległy nr telefonów do MGOPS. Sekretariat 68 457 61 98.
Od 20 czerwca 2022 roku Biuro Obsługi Interesanta działa w nowym budynku Urzędu przy Alei Niepodległości 2, na parterze - wejście od strony ul. Tkackiej lub M. Konopnickiej.


Pobierz dane XML Nowa lokalizacja MGOPS, ZGMK i części wydziałów UM Drukuj informację Nowa lokalizacja MGOPS, ZGMK i części wydziałów UM
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: ak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-21 12:26:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-21 12:26:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-16 10:05:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2336 raz(y) |
XLIX sesja zwyczajna Rady Miejskiej w Lubsku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie zapraszam na XLIX sesję zwyczajną Rady Miejskiej
w Lubsku, która odbędzie się dnia 30 czerwca 2022 r.
w Lubsku, która odbędzie się dnia 30 czerwca 2022 r.
Początek obrad o godz. 8:30 w sali budynku przy al. Wojska Polskiego 2a w Lubsku (I piętro).
Porządek sesji:
- Otwarcie sesji.
- Sprawozdanie z prac Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
- Informacja przewodniczących komisji Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Lubsko za 2021 rok.
- Przeprowadzenie debaty nad raportem o stanie Gminy Lubsko za 2021 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Lubska.
- Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Lubsko za 2021r.
- Przedstawienie sprawozdania finansowego za 2021r.
- Zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2021 rok.
- Przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Lubsko na dzień 31 grudnia 2021r.
- Zapoznanie się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Lubsku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Lubska za 2021 rok.
- Przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Lubsku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Lubska z tytułu wykonania budżetu za 2021 rok.
- Dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2021 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Lubsko za rok 2021.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Lubska z tytułu wykonania budżetu za rok 2021.
- Podjęcie uchwały w sprawie „Strategii Rozwoju Gminy Lubsko na lata 2022-2032”.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Lubsko na rok szkolny 2022/2023.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXXVIII/191/16 Rady Miejskiej w Lubsku z dnia 23 listopada 2016r. w sprawie nadania Statutu Miejsko-Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Lubsku.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania z budżetu gminy dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Lubsko.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr VIII/55/19 Rady Miejskiej w Lubsku z dnia 25 kwietnia 2019 roku w sprawie statutu Zakładu Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Lubsku.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLV/335/22 Rady Miejskiej w Lubsku z dnia 24 marca 2022r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Lubuskiemu.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Interpelacje i zapytanie sołtysów.
- Sprawy różne.
- Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Artur Bondarenko
Pobierz dane XML XLIX sesja zwyczajna Rady Miejskiej w Lubsku Drukuj informację XLIX sesja zwyczajna Rady Miejskiej w Lubsku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: J. Medyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-14 14:52:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-14 14:54:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-06-14 14:54:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3181 raz(y) |
Wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Lubsku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie zapraszam na wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej
w Lubsku, które odbędzie się w dniu 27 czerwca 2022 r. o godz. 14:00 w sali posiedzeń
(I piętro) Urzędu Miejskiego w Lubsku, pl. Wolności 1.
Tematy posiedzenia:
- Analiza wykonania budżetu za rok 2021.
- Wpływy podatków z odnawialnych źródeł energii.
- Zapoznanie Rady z osiągnięciami placówek oświatowych w gminie.
4. Omawianie i opiniowanie projektów uchwał.
5. Sprawy różne.
Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/Artur Bondarenko
Przewodniczący Komisji Przewodniczący Komisji
/-/ Robert Słowikowski /-/ Marcin Choiński
Przewodniczący Komisji Przewodnicząca Komisji
/-/ Krzysztof Bielecki /-/Ewa Śmiałek- Kowalewska
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich uczestników posiedzenia prosimy o przestrzeganie środków ostrożności związanych z COVID- 19.
Pobierz dane XML Wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Lubsku Drukuj informację Wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej w Lubsku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: J. Medyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-14 07:23:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-14 07:23:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-06-14 07:24:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3065 raz(y) |
UWAGA – utrudnienia w załatwieniu spraw społecznych
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniach od 09.06.2022r. do 13.06.2022r. Referat Spraw Społecznych (świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, KDR, dodatki mieszkaniowe) będzie nieczynny dla klienta z uwagi na przeprowadzkę.
Za utrudnienia przepraszamy.
Nowe miejsce siedziby Referatu Spraw Społecznych – Urząd Miejski, Aleja Niepodległości 2, Lubsko.
Pobierz dane XML UWAGA – utrudnienia w załatwieniu spraw społecznych Drukuj informację UWAGA – utrudnienia w załatwieniu spraw społecznych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: D. Jasińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-08 15:15:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-08 15:15:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-06-08 15:15:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2520 raz(y) |
Utrudnienia w załatwieniu spraw obywatelskich w związku z przeprowadzką
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informujemy, że w dniach 10 i 13 czerwca 2022 roku z uwagi na przeprowadzkę do nowego budynku, Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego (dowody osobiste, ewidencja ludności, działalność gospodarcza) będzie nieczynny dla interesantów.
Od 14 czerwca 2022 roku Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego (dowody osobiste, ewidencja ludności i działalność gospodarcza) będzie obsługiwał interesantów w nowym budynku Urzędu przy Alei Niepodległości 2, parter, pokój C.1 i C.2, wejścia od strony ul. Tkackiej i ul. M. Konopnickiej (łącznik byłej SP 2).
Pobierz dane XML Utrudnienia w załatwieniu spraw obywatelskich w związku z przeprowadzką Drukuj informację Utrudnienia w załatwieniu spraw obywatelskich w związku z przeprowadzką
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M. Konieczka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-06 16:31:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-06 16:31:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-08-30 15:08:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2069 raz(y) |
17 czerwca Urząd będzie zamknięty
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 73/z/2022 Burmistrza Lubska z dnia 2 czerwca 2022 r. informujemy, że w dniu 17 czerwca 2022 r. Urząd Miejski w Lubsku będzie zamknięty dla interesantów.
Dokumenty i wnioski można:
- składać za pośrednictwem platformy EPUAP: /1e408uxblm/skrytka
- wysyłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Lubsku, pl. Wolności 1, 68-300 Lubsko.
- składać za pośrednictwem platformy EPUAP: /1e408uxblm/skrytka
- wysyłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Lubsku, pl. Wolności 1, 68-300 Lubsko.
Za utrudnienia przepraszamy.
Pobierz dane XML 17 czerwca Urząd będzie zamknięty Drukuj informację 17 czerwca Urząd będzie zamknięty
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: I. Poszwa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-02 15:28:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-02 15:28:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-06-02 15:29:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2802 raz(y) |
XLVIII sesja zwyczajna Rady Miejskiej w Lubsku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie zapraszam na XLVIII sesję zwyczajną Rady Miejskiej w Lubsku, która odbędzie się w dniu 26 maja 2022 r.
Początek obrad o godz. 13:00 w sali budynku przy al. Wojska Polskiego 2a w Lubsku (I piętro).
- Otwarcie sesji.
- Sprawozdanie z prac Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
- Działalność Biblioteki -Centrum Kultury im Jana Raka w Lubsku po połączeniu od 1 lipca 2021 roku Lubskiego Domu Kultury oraz Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Lubsko im. Komisji Edukacji Narodowej w jedną instytucję kultury.
- Informacja przewodniczących komisji Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały budżetowej Gminy Lubsko na rok 2022.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubsko na lata 2022-2036.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Interpelacje i zapytania sołtysów.
- Sprawy różne.
- Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Artur Bondarenko
Pobierz dane XML XLVIII sesja zwyczajna Rady Miejskiej w Lubsku Drukuj informację XLVIII sesja zwyczajna Rady Miejskiej w Lubsku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-05-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: J. Medyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-05-17 15:14:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-05-17 15:17:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-05-17 15:17:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3236 raz(y) |
Informacja o współpracy z organizacjami za rok 2021
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o współpracy z organizacjami za rok 2021 Drukuj informację Informacja o współpracy z organizacjami za rok 2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-05-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: M. Drewniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-05-10 08:46:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-05-10 08:51:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-16 10:07:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3071 raz(y) |