Ogłoszenia i komunikaty
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Mieszkanie z zasobu gminy do wynajmu - Górzyn
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gmina Lubsko dysponuje wolnym mieszkaniem w Górzynie (szczegóły w załączniku), które może być przedmiotem najmu.
Osoby zainteresowane ewentualnym najmem mieszkania i deklarujące wykonanie prac remontowych we własnym zakresie, mogą uzyskać bliższych informacji w Wydziale Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej tut. Urzędu (Ratusz - II piętro, pok. nr 23) Referat Gospodarki Nieruchomościami i Zasobów Komunalnych lub w Zakładzie Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Lubsku ul. Bohaterów nr 2.
Zainteresowanych prosimy o zgłaszanie się w terminie do 26 czerwca.
Załączniki
Pobierz dane XML Mieszkanie z zasobu gminy do wynajmu - Górzyn Drukuj informację Mieszkanie z zasobu gminy do wynajmu - Górzyn
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A. Dubowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-06-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A. Dubowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-06-04 16:15:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-06-04 16:16:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-06-06 09:51:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8763 raz(y) |
Harmonogram prac stałych komisji Rady Miejskiej w Lubsku na miesiąc czerwiec 2018 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Data
|
Godzina
|
Nazwa komisji
|
Goście zaproszeni
|
Temat posiedzenia
|
4
|
8:00
|
Bezpieczeństwa Publicznego Spraw Społecznych
i Zdrowia
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
oraz
goście zaproszeni wg.
porządku posiedzenia
|
|
12
|
9:00
|
Rolnictwa, Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
oraz
Kierownik ZGMK
|
|
14
|
8:15
|
Rewizyjna
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
Naczelnik Wydz. Org. tut. urzędu
Dyrektorzy Biblioteki i LDK
|
Zapoznanie Komisji Rewizyjnej z protokołami kontroli przeprowadzonych w ramach audytów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących Biblioteki Miejskiej w Lubsku i Lubskiego Domu Kultury .
Porządek posiedzenia:
|
20
|
9:00
|
Oświaty, Kultury, Sportu i Samorządu
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
Naczelnik WSS, dyrektorzy szkół,
uczniowie wraz z rodzicami
Posiedzenie w LDK
|
Podsumowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej szkół w mijającym roku szkolnym 2017/2018:
- dyrektorzy szkół podsumują działalność swoich placówek,
- wręczenie stypendiów i nagród książkowych uczniom za wybitne osiągnięcia w olimpiadach i konkursach przedmiotowych,
- wręczenie nagród rzeczowych nauczycielom – opiekunom olimpijczyków
|
25
|
9:00
|
Rozwoju Gospodarczego Finansów i Budżetu
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
Skarbnik
Naczelnik Wydz. Spr.Społ.
Naczelnik CUW
|
|
20 czerwca godz. 12:00 planowana jest sesja zwyczajna.
|
Pobierz dane XML Harmonogram prac stałych komisji Rady Miejskiej w Lubsku na miesiąc czerwiec 2018 r. Drukuj informację Harmonogram prac stałych komisji Rady Miejskiej w Lubsku na miesiąc czerwiec 2018 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-29 11:29:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-29 11:29:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-29 11:29:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 9005 raz(y) |
Uroczysta Sesja Rady Miejskiej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie zapraszam na LXII sesję uroczystą Rady Miejskiej w Lubsku, która odbędzie się w dniu 1 czerwca 2018r.
Początek obrad o godz. 14:30 w sali posiedzeń (I piętro) Urzędu Miejskiego w Lubsku.
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Odegranie hejnału Lubska.
- Nadanie tytułu "Zasłużony dla Gminy Lubsko" Panu Stefanowi Ciężkowskiemu.
- Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Andrzej Tomiałowicz
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-22 13:33:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-22 13:33:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-22 13:33:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7932 raz(y) |
Sesja Rady Miejskiej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie zapraszam na LXI sesję zwyczajną Rady Miejskiej w Lubsku, która odbędzie się w dniu 30 maja 2018r.
Początek obrad o godz.9:00 w sali posiedzeń (I piętro) Urzędu Miejskiego w Lubsku.
Porządek sesji
- Otwarcie sesji.
- Sprawozdanie z prac burmistrza w okresie międzysesyjnym.
- Informacja przewodniczących komisji Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania tytułu „Zasłużony dla Gminy Lubsko”.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubsko oraz warunków i sposobów ich przyznawania.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu korzystania z fontanny miejskiej, zlokalizowanej przy Placu Jana Pawła II w Lubsku.
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy drodze wewnętrznej w miejscowości Górzyn, Gmina Lubsko.
- Podjęcie uchwały w sprawie przekazania do zaopiniowania jednostkom pomocniczym gminy uchwały w sprawie określenia zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych oraz ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Lubsko.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Lubsko na 2018 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubsko na lata 2018-2033.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Sprawy różne.
- Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Andrzej Tomiałowicz
Akapit nr 2 - brak tytułu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-22 13:30:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-22 13:33:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-25 11:35:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8299 raz(y) |
Posiedzenie Społecznej Komisji Mieszkaniowej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uprzejmie informuję, że posiedzenie Społecznej Komisji Mieszkaniowej zostało zwołane na dzień 7 czerwca br. (czwartek) o godz. 1000, Ratusz pok. nr 6.
Podczas prac Komisji zostaną rozpatrzone złożone wnioski dotyczące najmu mieszkania, o zamianę zajmowanego mieszkania oraz sprawy różne.
Osoby zainteresowane zapraszamy do uczestnictwa w Komisji.
Bliższych informacji można uzyskać w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Zasobów Komunalnych w Wydziale Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej tut. Urzędu (Ratusz – II piętro, pok. nr 23).
Pobierz dane XML Posiedzenie Społecznej Komisji Mieszkaniowej Drukuj informację Posiedzenie Społecznej Komisji Mieszkaniowej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A. Dubowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A. Dubowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-18 12:38:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-18 12:38:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-18 12:38:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8312 raz(y) |
Informacja dla przedsiębiorców
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zgodnie z art. 61 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz niektórych innych ustaw, w przypadku gdy wpis przedsiębiorcy w CEIDG nie zawiera numeru PESEL, a przedsiębiorca nie uzupełni go w terminie 2 lat od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy (tj. do dnia 19 maja 2018 r.), wpis zostanie wykreślony z CEIDG.
Realizacja ww. przepisu będzie dotyczyła tylko określonej liczby przypadków i zostanie przeprowadzona etapami a zatem w dniu, wbrew doniesieniem medialnym, nie zostaną wykreślony "setki tysięcy" przedsiębiorców. Wykreśleniu będą podlegać te wpisy, które nie umożliwiają identyfikacji przedsiębiorcy. Są to wpisy powstałe kilkanaście lat temu i więcej. Nierzadko zawierają szczątkowe dane (np. tylko imię i nazwisko). Wpisy te od lat są nieaktywne, nie dokonywano w nich żadnej modyfikacji.
Ministerstwo dokonało rzetelnej analizy wpisów, które będą podlegać wykreśleniu z CEIDG ze względu na brak numeru PESEL we wpisie. Dane zostały zweryfikowane w rejestrach publicznych, w tym bazie Ministerstwa Finansów i Głównego Urzędu Statystycznego, tak by nie doprowadzić do wykreślenia przedsiębiorców faktycznie wykonujących działalności gospodarczej, a nieposiadających numeru PESEL. W ten sposób zweryfikowano ok. 13 000 takich wpisów w CEIDG. Zatem wszędzie tam, gdzie było to możliwe, Ministerstwo dokonało zmian bez konieczności angażowania przedsiębiorców.
Wszyscy przedsiębiorcy, którzy zarejestrowali działalność po 1 stycznia 2012 r. lub dokonali od tego czasu jakichkolwiek zmian w swoim wpisie, posiadają w bazie numer PESEL. System informatyczny CEIDG nie dopuszcza do wprowadzania zmian we wpisie przedsiębiorcy bez numeru PESEL. Zatem jeśli przedsiębiorca od 2012 r. dokonywał jakiejkolwiek zmiany w swoim wpisie w CEIDG (rejestrował się, dodawał kod PKD, zmieniał adres, zawieszał działalność), to jego wpis musi zawierać numer PESEL.
Mimo licznych telefonów do Ministerstwa nie zgłosiła się ani jedna osoba, która nie miałaby numeru PESEL.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: S. Urban |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: S. Urban |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-17 14:12:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-17 14:12:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-12 10:24:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 29868 raz(y) |
Informacja o podstawowej kwocie dotacji oraz statystycznej liczbie uczniów
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 27 października 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2203)
w związku z art. 12 ust. 1:
w związku z art. 12 ust. 1:
- Podstawowa kwota dotacji na rok 2018 dla przedszkoli obliczona na dzień 31.03.2018 r. wynosi 12 109,37 (1 009,11 miesięcznie);
- Statystyczna liczba dzieci (wg SIO na dzień 30 września 2017 r.) w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Lubsko pomniejszona o statystyczną liczbę dzieci niepełnosprawnych w tych przedszkolach, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wynosi 336;
- Podstawowa kwota dotacji na rok 2018 dla oddziału przedszkolnego obliczona na dzień 31.03.2018 r. wynosi 4 877,74 (406,48 miesięcznie);
- Statystyczna liczba dzieci (wg SIO na dzień 30 września 2017 r.) w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Lubsko pomniejszona o statystyczną liczbę dzieci niepełnosprawnych w tych przedszkolach, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wynosi 157;
- Podstawowa kwota subwencji na ucznia wynosi:
Finansowy standard A podziału subwencji
|
5 409,1141000000
|
Wskaźnik korygujący Di
|
1,0291365129
|
Zadania szkolne
|
1,0000000000
|
Podstawowa kwota subwencji
|
5 566,7168227522
|
Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji następuje:
1) w miesiącu roku budżetowego następującym po miesiącu, w którym upłynęło 30 dni od dnia ogłoszenia ustawy budżetowej na rok budżetowy;
2) w październiku roku budżetowego.
Pobierz dane XML Informacja o podstawowej kwocie dotacji oraz statystycznej liczbie uczniów Drukuj informację Informacja o podstawowej kwocie dotacji oraz statystycznej liczbie uczniów
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A. Piasecka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A. Piasecka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-15 14:22:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-15 14:22:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-11-14 14:34:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 29292 raz(y) |
Sesja nadzywczajna
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art. 20 ust.1 ppkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1875 ze zm. oraz na wniosek Burmistrza Lubsko z dnia 8 maja 2018r. zwołuję na dzień 11 maja 2018 r. LX sesję - nadzwyczajną Rady Miejskiej w Lubsku, na którą serdecznie zapraszam zainteresowanych.
Początek obrad o godz. 8:00 sala posiedzeń I piętro w Urzędzie Miejskim w Lubsku pl. Wolności.
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Lubsko na 2018 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubsko na lata 2018-2033.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Sprawy różne.
- Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Andrzej Tomiałowicz
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-08 14:40:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-08 14:40:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-08 14:40:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7553 raz(y) |
Harmonogram prac stałych komisji Rady Miejskiej w Lubsku na miesiąc maj 2018 r
Akapit nr 1 - brak tytułu
Data
|
Godzina
|
Nazwa komisji
|
Goście zaproszeni
|
Temat posiedzenia
|
9
|
8:30
|
Oświaty, Kultury, Sportu i Samorządu
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
Nacz.Wydz.Spr.Społ.
oraz
godz: 9:00
dyr. OSiR, LDK
przew. GKRPA
|
|
14
|
8:00
|
Bezpieczeństwa Publicznego Spraw Społecznych
i Zdrowia
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
oraz
goście zaproszeni wg.
porządku posiedzenia
|
|
16
|
8:30
|
wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
Skarbnik
|
|
21
|
11:00 |
Rewizyjna
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
Skarbnik
|
|
24
|
8:15
|
Rewizyjna
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
Naczelnik Wydz. Org. tut. urzędu
Dyrektorzy LDK i Biblioteki
|
Temat posiedzenia: Zapoznanie Komisji Rewizyjnej z protokołami kontroli przeprowadzonych w ramach audytów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących Biblioteki Miejskiej w Lubsku i Lubskiego Domu Kultury.
Porządek posiedzenia:
|
28
|
9:00
|
Rozwoju Gospodarczego Finansów i Budżetu
z
Komisją Rolnictwa, Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
|
Burmistrz
Z-ca Burmistrza
Sekretarz
Skarbnik
goście zaproszeni wg.
porządku posiedzenia
|
|
Posiedzenie sesji planowane jest na dzień 30 maja 2018r. godz. 9:00
|
Pobierz dane XML Harmonogram prac stałych komisji Rady Miejskiej w Lubsku na miesiąc maj 2018 r Drukuj informację Harmonogram prac stałych komisji Rady Miejskiej w Lubsku na miesiąc maj 2018 r
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Biuro Rady |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-24 11:08:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-24 11:09:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-22 13:30:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 9354 raz(y) |
Mieszkanie do wynajęcia - ul. Kilińskiego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gmina Lubsko dysponuje wolnym mieszkaniem przy ulicy Kilińskiego 22/4, które może być przedmiotem najmu.
Szczegóły w załączniku. Zainteresowanych prosimy o zgłaszanie się w terminie do 14 maja.
Załączniki
Pobierz dane XML Mieszkanie do wynajęcia - ul. Kilińskiego Drukuj informację Mieszkanie do wynajęcia - ul. Kilińskiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lubsko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A. Dubowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A. Dubowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-20 13:31:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kalinowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-20 13:32:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kalinowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-20 11:43:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 25784 raz(y) |