ˆ

Ogłoszenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

XXIV sesja zwyczajna Rady Miejskiej w Lubsku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uprzejmie zapraszam na XXIV sesję zwyczajną Rady Miejskiej w Lubsku, która odbędzie się w dniu 29 października 2020 r.          
Początek obrad o godz. 8:30 w sali widowiskowej w Lubskim Domu Kultury, plac Jana Pawła II 1.
 
Porządek sesji
  1. Otwarcie sesji.
  2. Sprawozdanie z prac Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
  3. Informacja przewodniczących komisji Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  4. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Lubsko za rok szkolny 2019/2020.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w gminie Lubsko na rok szkolny 2020/2021 w celu ustalenia zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży, uczniów oraz rodziców.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie nadania statutu Lubskiego Domu Kultury.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy im. Komisji Edukacji Narodowej w Lubsku i Lubskiego Domu Kultury w Lubsku w jedną instytucję kultury o nazwie „Biblioteka i Lubski Dom Kultury” z siedzibą w Lubsku.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Łużyckiego Związku Gmin w Żaganiu.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały budżetowej Gminy Lubsko na rok 2020.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiących własność Gminy Lubsko.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego przy ul. Reymonta w Lubsku.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia formy spłaty zadłużenia z tytułu zaległości w opłatach za lokale mieszkalne w  postaci świadczeń rzeczowych – pracy na rzecz Gminy Lubsko.
  13. Przyjęcie opinii Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w sprawie petycji dotyczącej podjęcia uchwały w sprawie przystąpienia do rządowego programu „Kolej Plus”.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 5 sierpnia 2020 roku, dotyczącej podjęcia uchwały w sprawie przystąpienia do rządowego programu „Kolej Plus”.
  15. Interpelacje i zapytania radnych.
  16. Interpelacje i zapytania sołtysów.
  17. Sprawy różne.
  18. Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej 
Marek Gutowski
W związku z rozprzestrzenianiem się zachorowań na koronawirusa, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Państwa, a także uczestników posiedzenia prosimy o zaopatrzenie się w maseczki ochronne.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
J. Medyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-20 14:46:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-20 14:46:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-20 14:46:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
454 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Termin składania wniosków o szacowanie szkód spowodowanych suszą

Akapit nr 1 - brak tytułu

ROLNIKU!!!!
Składanie wniosków o szacowanie szkód w gospodarstwach rolnych spowodowanych wystąpieniem suszy tylko do 15 października 2020r.
 
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi uprzejmie informuje, iż zgodnie z przepisami § 13x rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji I Modernizacji Rolnictwa
(Dz. U. poz. 187, z późn. zm. ) wniosek o oszacowanie szkód spowodowanych wystąpieniem suszy producent rolny składa za pomocą publicznej aplikacji do dnia 15 października roku wystąpienia suszy.
Jednocześnie mając na względzie, iż rok 2020 jest pierwszym rokiem funkcjonowania aplikacji, trwają prace legislacyjne mające na celu wydłużenie w 2020 roku terminu składania wniosków 
o oszacowanie szkód spowodowanych wystąpieniem suszy do dnia 30 listopada br.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
D. Borkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-05 15:47:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-05 15:47:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-05 15:47:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
470 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o sporządzeniu projektu uchwały Sejmiku Województwa Lubuskiego podziału województwa lubuskiego na obwody łowieckie oraz zaliczenia obwodów łowieckich do kategorii

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marszałek Województwa Lubuskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-05 15:44:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-05 15:45:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-05 15:45:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1006 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Handel zniczami i kwiatami przy cmentarzu

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku ze zbliżającym się „Świętem Zmarłych” zapraszamy wszystkich zainteresowanych sprzedażą zniczy i kwiatów na terenie przyległym do cmentarza komunalnego w Lubsku do składania pisemnych wniosków o przydzielenie miejsca handlowego.
Wnioski należy składać do dnia 19 października 2020 r. do godz. 17:00 w biurze obsługi interesanta (parter).
Przydział miejsc odbędzie się w dniu 22 października 2020 r. o godz. 11:00 przy bramie głównej cmentarza komunalnego w Lubsku.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
E. Bobińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-05 08:21:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-05 08:21:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-05 08:21:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
667 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Minister Środowiska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-30 11:24:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-30 11:25:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-30 11:25:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
568 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

KOMUNIKAT DLA PRZEDSIĘBIORCÓW POSIADAJĄCYCH ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ ALKOHOLU

Akapit nr 1 - brak tytułu

Przypominamy przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych o konieczności dokonania opłaty III raty za korzystanie z zezwoleń  do dnia 30 września 2020 roku.  

Wpłata   PKO   BANK  POLSKI
Nr rachunku:  42 1020 5402 0000 0502 0267 7714


 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
S.Urban
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-17 15:41:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Górski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-17 15:41:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-06 10:50:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
676 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu komisji Rady Miejskiej w Lubsku.

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 24 września 2020 r. o godz. 8:30 w sali widowiskowej LDK w Lubsku, plac Jana Pawła II 1, odbędzie się wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Miejskiej
w Lubsku.
 
Tematy posiedzenia:
1.  Omówienie dostarczonych projektów uchwał.
2. Sprawy różne.
Przewodniczący Rady Miejskiej
         Marek Gutowski
 
 
W związku z rozprzestrzenianiem się zachorowań na koronawirusa, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Państwa, a także uczestników posiedzenia prosimy o zaopatrzenie się w maseczki ochronne.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
J.medyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-17 14:12:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Górski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-17 14:12:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-06 10:50:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
687 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - zawiadomienie.

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 16 września 2020 r. o godz. 15:00 w sali posiedzeń (I piętro) Urzędu Miejskiego w Lubsku odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

Porządek posiedzenia:
  1. Zapoznanie się z petycją dot. przystąpienia do rządowego programu „Kolej Plus".
  2. Zajęcie stanowiska Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Przewodniczący Komisji
Bartosz Łapa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
RM
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-11 08:32:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sebastian Górski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-11 08:32:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-06 10:50:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
861 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Harmonogram prac komisji Rady Miejskiej w Lubsku na miesiąc wrzesień 2020 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Data
Godzina
 Nazwa komisji
Goście zaproszeni
Temat posiedzenia
3
9:00
Komisja Rewizyjna
- Burmistrz Lubska
- Naczelnik WF
- Naczelnik IGN
- Kierownik ZGMK
 
 
Przeprowadzenie kontroli dochodów Gminy Lubsko wynikającej z umów dzierżawy oraz najmu za rok 2019.
 
7
8:30
Bezpieczeństwa Publicznego, Spraw Społecznych
 i Zdrowia
 
- Burmistrz Lubska
- Naczelnik SO
- Naczelnik IGN
- Naczelnik WE
- Dowódca JRG w Lubsku
- Dyrektor OSiR
- Dyrektor LDK
- Dyrektor BPMiG
- Dyrektor SP- 1
- Dyrektor SP- 2
- Dyrektor SP- 3
- Dyrektor SP w Górzynie
- Komendant Komisariatu Policji w Lubsku
- Proboszcz Parafii pw. NNMP w Lubsku
  1. Bezpieczny powrót do szkoły w roku szkolnym 2020-2021. Informacja na temat bieżącego stanu zagrożenia wirusem SARS-CoV-2 w przestrzeni gminy, powiatu i województwa. Stopień realizacji wdrażanych procedur bezpieczeństwa w placówkach kulturalno oświatowych gminy Lubsko.
  2. Podsumowanie sezonu turystyczno wypoczynkowego na obiektach OSIR oraz sezonu wakacyjnego w LDK i Bibliotece Publicznej.
  3. Bezpieczna droga do szkoły - ocena stanu dróg,  dojścia do szkół, oznakowanie ulic w kontekście wpływu na stan bezpieczeństwa w okolicach szkół.
  4. Informacja na temat stanu bezpieczeństwa, ładu i porządku publicznego w obrębie punktów sprzedających alkohol w kontekście kolejnych skarg mieszkańców centrum miasta - deptak, okolice kościoła oraz ul. Staffa.
  5. Opiniowanie projektów uchwał.
  6. Sprawy różne.
 
14
8:30
Rolnictwa, Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
 
- Burmistrz Lubska,
- Skarbnik Gminy
- Sekretarz Gminy,
- Naczelnik Wydziału GKO
- Naczelnik Wydziału OR        
- Prezes PGKiM
- Redaktor naczelny Magazynu Lubskiego
- Dyrektor BPMiG w Lubsku
 
1.Zakończenie II edycji konkursu na najładniejszą posesję, najładniejszy balkon/taras, firmę ,zakład pracy pod patronatem Burmistrza Lubska.
2.Omówienie realizacji budżetu za I półrocze.
3.Analiza stanu gospodarki odpadami w Gminie Lubsko na przestrzeni minionych lat.
 4. Działania w zakresie Ochrony Środowiska w Gminie Lubsko.
5.Opiniowanie projektów uchwał.
6.Sprawy różne.
14
13:00
Oświaty, Kultury, Sportu
i Samorządu
 
- Burmistrz Lubska,
- Sekretarz Gminy
- Skarbnik Gminy
- Naczelnik WE
- Dyrektorzy szkół i przedszkoli
 
 
1. Dyskusja o realizacji zadań oświatowych –akty prawne, omówienie zajęć pozalekcyjnych.
 
2. Opiniowanie projektów  uchwał .
3. Sprawy różne.
 
21
15:00
Rozwoju Gospodarczego, Finansów i Budżetu Rady Miejskiej w Lubsku
 
-Burmistrz Lubska
- Sekretarz Gminy
- Skarbnik Gminy
- Prezes PGKiM, - Naczelnik GKO
 
1. PGKiM ( ocena finansowa , analiza działalności , dłużnicy , plany, stawki za wywóz nieczystości  )
 
2. Opiniowanie projektów uchwał.
 
3. Sprawy różne.
Posiedzenie sesji Rady Miejskiej w Lubsku planowane jest na dzień 30 września 2020 r.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
J. Medyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-01 08:20:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-01 08:22:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-04 11:19:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1212 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Akapit nr 1 - brak tytułu

Od 17 sierpnia 2020r., pracownicy Urzędu Miejskiego w Lubsku będą doręczali zawiadomienia o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 
 
Zgodnie z art.  144 §  1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa organ podatkowy doręcza pisma:
- za pokwitowaniem, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, pracowników urzędu obsługującego ten organ, funkcjonariuszy celnych lub upoważnionych pracowników innego organu podatkowego, lub przez organy lub osoby uprawnione na podstawie odrębnych przepisów,
 
Zawiadomienia doręczane będą od poniedziałku do soboty w godz. 9:00-19:00.
Doręczyciele – pracownicy Urzędu - nie pobierają żadnych kwot pieniężnych, mają jedynie dostarczyć przesyłkę.
Na żądanie mieszkańca doręczyciele zobowiązani są do okazania legitymacji służbowej.
Osoby odbierające decyzje proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
Urzędnik może zostawić przesyłkę u sąsiada jeśli ten zobowiązał się do przekazania jej adresatowi.
W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu.
Akcja potrwa do 30 września 2020r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lubsko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
M. Firuta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-13 13:48:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kalinowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-13 13:49:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kalinowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-08-13 13:49:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1527 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji